27 червня під головуванням заступника Голови Державного агентства лісових ресурсів Володимира Бондаря відбулося засідання колегії відомства. Одним з питань було розглянуто стан бухгалтерського обліку та достовірність звітності на підприємствах Хмельницького та Чернівецького обласних управлінь лісового та мисливського господарства. Окрім того, під час колегії розглянуто та обговорено питання роботи обласних управлінь та лісогосподарських підприємств із засобами масової інформації та громадськістю. Зокрема, своїми напрацюваннями у цьому напрямку поділилися представники Волинського та Закарпатського ОУЛМГ.
Як повідомила прес-секретар Волинського облуправлінням Світлана Думська, в області проводиться комплекс заходів, які сприяють налагодженню комунікацій зі ЗМІ та громадськістю. Серед традиційних – підготовка новин для розміщення на офіційному веб-сайті управління та поширення в обласних ЗМІ (в середньому 3 новини на день), організація прес-турів (мінімум двічі на місяць), проведення різноманітних акцій, зустрічей із громадами (протягом 2019 року відбулося близько 150), учнівською молоддю, в тому числі шкільними лісництвами. Проводяться зустрічі зі студентами та випускниками вищих навчальних закладів.
«З метою посилення інформаційної кампанії у соціальних мережах створюються та на постійній основі діють сторінки державних лісогосподарських підприємств (24 сторінки у мережі Facebook). Створено сторінку управління в мережі Instagram та відкрито YouTube-канал», – зазначила Світлана Думська. Також вона поінформувала, що започатковуються нові форми роботи. Зокрема, у 2017 році створено перший в Україні Лісівничий молодіжний центр на базі Воротнівського лісництва державного підприємства «Ківерцівське лісове господарство». У 2018 році Центром проведено 84 заходи (охоплено 3165 учасників). За поточний період 2019 року – 34 заходи (охоплено 1560 учасників свят, екскурсій, акцій, конференцій, лісових уроків та ін.). Постійно оновлюються та напрацьовуються сучасні та актуальні сюжети для інформаційних стендів, біг-бордів та аншлагів. Відбувається зовнішній та внутрішній ребрендинг. Запроваджено тематичні сторінки у центральних та місцевих друкованих виданнях, на постійній основі видається додаток «Ліс» у газеті «Волинська газета».
У свою чергу, прес-секретар Закарпатського ОУЛМГ Юлія Давидова звернула увагу на те, що на сьогодні лісова галузь Закарпаття переживає складний період, викликаний необ’єктивними оцінками діяльності лісівників, необґрунтованими нападками та звинуваченнями працівників Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства у ЗМІ.
«У Закарпатському обласному управлінні організована прес-служба в складі трьох осіб, яка забезпечена відповідною сучасною апаратурою та обладнанням. У кожному з лісогосподарських підприємств діє прес-служба, яка представлена прес-секретарем, який тісно співпрацює з прес-службою управління. Прес-службами Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства, всіх лісогосподарських підприємств створено офіційні сайти та сторінки в соціальних мережах, на яких систематично оновлюється інформація про роботу та важливі події лісової галузі. Інновацією в роботі, починаючи з жовтня 2018 року, стало те, що в прес-службі розробляються відеоматеріали для власного YouTube-каналу», – зазначила вона.
За результатами розгляду питання колегія Держлісагентства доручила активізувати роботу разом з лідерами громадської думки щодо адвокації лісівничих питань серед населення, зокрема, працівників та учнів навчальних закладів, працівників органів місцевого самоврядування, організацій та установ, громадських об’єднань. Окрім того, необхідно посилити роботу в соціальних мережах; оперативно реагувати на критику, яка з’являється у ЗМІ, для роз’яснення дій або вжиті заходи, а також спростовувати недостовірну інформацію. Також члени колегії обговорили питання проведення у вересні Лісівничого тижня (9-15 вересня) для популяризації професій лісівника та з нагоди Дня працівників лісу, який відзначається щорічно у третю неділю вересня.
За матеріалами: ДАЛРУ